50 de citate amuzante


Woody Allen:
  • Nu mi-e frică de moarte, doar că nu vreau să fiu acolo când mi se întâmplă.
  • Nu am fost acceptat în echipa de şah pentru că eram prea scund.
  • Dacă filmele mele mai fac încă o persoană să se simtă prost, atunci mă simt ca şi cum mi-aş fi făcut treaba.
Albert Einstein:
  • Diferenţa dintre stupiditate şi geniu, este că geniul îşi are limitele.
  • Când curtezi o fată drăguţă o oră ţi se pare o secundă. Când stai pe ceva încins o secundă ţi se pare o oră. Asta este relativitatea.
  • Fiecare dintre noi este un geniu, dar dacă judeci un peşte după capacitatea lui de a urca un copac, acel peşte o să creadă toată viaţa că e prost.
Terry Pratchet:
  • Dă-i unui om nişte foc şi o să îi fie cald o zi. Dă unui om foc şi o să-i fie cald pentru tot restul vieţii.
  • Înţelepciunea vine din experienţă. Experienţa este de obicei rezultatui lipsei de înţelepciune.
Charles Lamb:
  • Întotdeauna ajung târziu la birou, dar mă revanşez plecând mai devreme.
George Carlin:
  • Aţi observat vreodată că oricine merge mai încet este un idiot şi oricine merge mai tare este un maniac?
  • Motivul pentru care vorbesc cu mine însumi este că sunt singura persoană ale cărei răspunsuri le accept.
Socrate:
  • Trebuie neapărat să vă căsătoriţi. Dacă o să aveţi o soţie bună o să fiţi fericiţi. Dacă nu o să aveţi o soţie bună o să ajungeţi filozofi.
Arthur Bloc:
  • Concluzia reprezintă etapa în care te-ai săturat să mai gândeşti.
Autor Anonim:
  • Dacă nu îţi iese din prima, atunci săritul cu paraşuta sigur nu este pentru tine.
  • Nu-mi pune întrebări şi nu o să te mint.
  • Copiii de pe bancheta din spate provoacă accidente. Accidentele de pe bancheta din spate provoacă copii.
  • Când voi muri vreau să mor precum bunicul meu, în somn, nu la fel cum mor cei de pe bancheta din spate.
  • Uneori când îmi închid ochii, nu pot vedea.
Groucho Marx:
  • Niciodată nu uit o faţă, dar în cazul tău sunt bucuros să fac o excepţie.
  • Ei bine astea sunt principiile mele şi dacă nu-ţi plac… am altele!
  • Refuz să intru în orice club care m-ar accepta pe mine ca şi membru.
Charles M. Schulz:
  • Cred că am descoperit secretul vieţii – trebuie să rămâi prin preajmă până te obişnuieşti cu ea.
Robert DeNiro
  • Potrivit unor cercetări recente, femeile spun că se simt mai confortabil dacă se dezbracă în faţa unui bărbat, decât dacă ar face-o în faţa unei femei. Aceasta din cauză că femeile sunt foarte critice, în timp ce bărbaţii sunt doar recunoscători.
Mae West:
  • Între 2 rele, întotdeauna  îl aleg pe cel pe care nu l-am încercat niciodată.
P.J. O’Rourke:
  • Toată lumea ştie cum se cresc copiii, mai puţin cei care au copii.
Victor Hugo:
  • Moda a făcut mai mult rău decât revoluţiile.
Stephen King:
  • Sunt echivalentul literar al Big Mac-ului şi al cartofilor prăjiţi.
Joe E. Lewis:
  • Nu am încredere în cămile şi în oricine altcineva care rezistă o săptămână fără să bea nimic.
Mitch Hedberg:
  • Am băut nişte apă fiartă pentru că vroiam să fluier.
Arnold Schwarzenegger:
  • Am câte-o iubire în fiecare film de-al meu: o armă.
Steven Wright:
  • Intenţionez să trăiesc o veşnicie. Până acum toate merg bine.
Walt Disney:
  • Îmi place de Mickey Mouse mai mult decât orice femeie pe care am întâlnit-o.
Will Rogers:
  • Nu mă aşteptam să prind vremurile în care femeile se bronzează prea mult în zonele unde se bronzează acum.
  • Nu sunt chiar un star al filmelor, am aceeaşi soţie pe care o aveam şi acum 28 de ani.
Bertrand Russell:
  • Nu aş muri niciodată pentru crezurile mele pentru că m-aş putea înşela.
Paul Lynde:
  • Mi-ar plăcea să am curajul să nu las bacşiş.
Bill Vaughan:
  • Banii nu aduc fericirea, dar banii ar plăti echipa de cercetare care ar analiza problema fericirii.
Angie Dickinson:
  • Mama mea era împotriva ideii ca eu să devin actriţă, până i-am făcut cunoştinţă cu Frank Sinatra.
Margaret Smith:
  • Unchiul meu Sammy era un om foarte supărat. Şi-a scris pe propria piatra funerară “La ce te holbezi?!”.
Ronald Reagan:
  • O poză face cât o mie de negări.
  • Recesiunea este atunci când vecinul tău îşi pierde slujba. Depresia este atunci când îţi pierzi tu slujba.
Chris Rock:
  • Sunt doar 3 lucruri de care femeile au nevoie în viaţă: mâncare, apă şi complimente.
Frank Lloyd Wright:
  • Televiziunea este ca guma de mestecat pentru ochi.
Natalie Wood:
  • Singurul moment când o femeie reuşeşte să schimbe un bărbat este atunci când este un bebeluş.
Zsa Zsa Gabor:
  • Un bărbat îndrăgostit nu este complet până nu este căsătorit. Apoi este terminat.
Oscar Wilde:
  • Sunt atât de deştept încât uneori nu înţeleg nimic din ceea ce spun.
Erma Bombeck:
  • Niciodată nu te duce la un doctor ale cărui plante de birou sunt moarte.
Peter Tosh:
  • Toată lumea vrea să meargă în Rai, dar nimeni nu vrea să moară.
Lily Tomlin:
  • Întotdeauna mi-am dorit să devin cineva, acum când mă gândesc, trebuia să fiu un pic mai specifică.
Marvin Kitman:
  • Un laş este un erou cu soţie, copii şi o ipotecă de plătit.
Melanie Griffith:
  • Există un loc în care poţi atinge o femeie şi să o faci să înnebunească de plăcere. Inima ei.
Jim Steinman (cântec compus de el):
  • Fetele bune merg în rai, fetele rele merg unde vor.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu