CELE MAI TARI PERLE ale abonaţilor Vodafone

Abonaţii din România sunt atât de coloraţi în exprimare, încât au provocat angajaţii companiilor de telefonie mobilă să-şi creeze caiete speciale pentru perle memorabile si vă prezintă o colecţie de perle memorabile ale abonaţilor Vodafone din România. Gogomăniile şi absurdităţile solicitate şi comunicate departamentului de relaţii cu clienţii te fac să râzi cu lacrimi:
- Ce interior formez pentru reîncărcare?
- Aş dori şi eu să-mi încetinesc abonamentul.
- Vă rog să vorbiţi un pic mai tare pentru că nu prea mai am baterie.
- Buna ziua. Ma numesc P.P. şi vreau să vorbesc cu Vodafone.
- Puteţi să-mi trimiteţi şi mie mai mult semnal pe telefon?
- Am o fobie. Vorbesc mult pe fix.
- Am plătit factura aseară şi nici până acum nu m-am legat.
- Am întrebat robotul dacă pot înregistra apelul şi nu mi-a zis nimic, asta înseamnă că da?
- Am uitat să utilizez utilizarea punctelor.
- Vreau să îmi apară pe telefon busola.
- Mi-a apărut un plic mare alb pe ecran. Ce trebuie să fac?
- Am un LG în formă de Samsung dar cu antenă şi cu 2 difuzoare în colţuri.
- Am un telefon 332 FM.
- Vorbitorii mei sunt în Orange.
- Vreau să divorţez de dumneavoastră.
Vă zic eu numărul să nu transpiraţi.
Am fost la băieţi să-mi iau un telefon mai şmecher.
- Faceţi-mă client nou.
- Mai am un telefon în altă reţea cu mii de minute. Credeţi că sunam ca înecatu’ de pe asta?
- Sunt cumva pe lista clienţilor de care faceţi misto?, a întrebat un client care primise restricţie pentru neplata abonamentului.
- Vreau să-mi dezactivaţi o problemă.
- Am făcut plata pe dvs
- Am făcut o cerere de ieşire din statutul de abonament.
- Am pendulat un timp între abonament şi cartelă.
În plus, abonaţii Vodafone pot contribui oricând la îmbogăţirea vocabularului limbii române cu fel de fel de expresii şi cuvinte noi, precum: “din cauza neputinţei de plată”, “eronaţii false”, “restul vine pe factura anterioară”, “aş vrea şi eu o întrebare”, “este irevoltător”, “starscream” (în loc de touchscreen), “mi-a furat IQ-ul” (în loc de IP), “sunt nemulţumit de neexplicaţii”, “am acumulat un telefon”, “liniuţa de jos culcată”.



SURSA:  micropedia.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu